Najpopularniejsze zastosowania naszywek haftowanych

Łatwy sposób ozdabiania odzieży

Nanoszenie wzoru na tkaninę przy użyciu nowoczesnej techniki komputerowej stało się obecnie jedną z najbardziej popularnych metod znakowania tekstyliów. Jest to inaczej haft komputerowy – wykonuje się go ustawiając w specjalnym programie wybrany wzór. Może to być zarówno napis, jak i logo, a także większa naszywka. Następnie maszyna taka, jaką możesz kupić u nas, samodzielnie nanosi projekt z użyciem kolorowych nici. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym sposobie wykonywania haftu, zajrzyj do jednego z naszych artykułów.

Doskonała jakość wykonania

Ze względu na niezwykłą trwałość mechaniczną wykonanego wzoru, naszywki haftowane cieszą się dużą popularnością w świecie tekstyliów. Wyróżnia je duża odporność na ścieranie i odbarwianie. Mogą być wystawiane na działanie promieni słonecznych czy regularnie prane w pralce bez obaw o zniszczenie. Ponadto, haftowana naszywka wyróżnia się niezwykłą precyzją wykonania i pozwala na dokładne odwzorowanie zaprojektowanego napisu lub logo firmy czy organizacji.

Powszechne zastosowanie naszywek

Ich trwałość oraz estetyczny wygląd sprawiają, że są stosowane w wielu branżach. Umieszcza się je szczególnie często na mundurach oficjalnych służb. Funkcjonariusze straży pożarnej, policji, straży granicznej noszą obowiązkowe stroje emblematami, napisami oraz symbolami odpowiednimi dla wybranej jednostki. Są używane każdego dnia, a więc haft musi być naprawdę solidny. Oprócz tego, wyszywane symbole noszą również zawodowi żołnierze oraz funkcjonariusze ochrony – a więc wszyscy przedstawiciele zawodów wzbudzających zaufanie i respekt. Warto również wspomnieć o mundurkach szkolnych, gdzie logo i nazwa szkoły również są trwale umieszczone na ubraniach, by dzieci godnie reprezentowały placówkę.

Reklama firmy

Naszywka może służyć również jako reklama firmy, kiedy umieszczona jest na elementach uniformu pracowników, na przykład na koszulkach, fartuchach czy czapkach z daszkiem. Dzięki temu będzie stanowiła ozdobę o dodatkowej funkcji – marketingowej. Każdy klient korzystający z usług firmy, który ma kontakt z pracownikami lepiej zapamięta jej nazwę.